6.19 灰色ロジック/6.19Gray Logic

 

 I worked part timefrom 7 to 15. My senior in my work place will get married tomorrow, so I celebrated it.
 

 In the night, I went the live house in Shinjuku to watched my favorite band’s performance. The band is “Haiiro Logic(Gray Logic)”. Lately, l like them so much. They are’nt famous still,but i want guys to listen their songs!

Their songs have good melodies and lyrics, and Handa who is vocal of Haiiro Logic has emotional and husky voice.

I want to introduce them  in more detail later.

↓The most favorite song "Boku no koto/About me"

僕のこと / 灰色ロジック (LIVE)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日は7時から15時までバイトだった。職場の先輩が明日結婚するからそれをお祝いした!

夜は私の好きなバンドの演奏を観に行くために新宿のライブハウスにいった。そのバンドは”灰色ロジック”。最近めちゃくちゃ好きなバンド。まだ有名ではないけれど,ぜひみんなに彼らの曲を聴いてほしい!

灰色ロジックの曲はメロディも歌詞も良いし,ボーカルの半田さんの情動的でハスキーな声も良い。

彼らのことは後でより詳しく紹介したい。

↓私の最も好きな曲『僕のこと』 

僕のこと / 灰色ロジック (LIVE